REQUISITS
0-. Quins requisits necessito per accedir a la Seu Electrònica de la Diputació de Lleida?
- a) DNI electrònic o Certificat digital reconegut. (* Si no disposa de certificat digital pot obtenir un idCATMòbil per internet (aqui). La Seu electrònica de la Diputació de Lleida permet l'accés integrat amb idCATMòbil (descarregar Instruccions d'accés i tramitació amb idCATMòbil).
- b) Instal·lació “Autofirma” (descarregar autofirma aquí. Un cop descarregat cal la seva instal·lació)
- Realitzeu el Test de requisits de la Seu Electònica per verificar que pot realitzar la tramitació al portal.
PRIMER ACCÉS
1-. Accediu a la web de la Diputació de Lleida (https://seu.diputaciolleida.cat)
2-. Feu clic a “Identifica’t” (ho trobareu al menú superior, a dalt a la dreta)
- Nota: Si és el primer accés a la Seu, s’ha de donar d’alta al portal per crear el seu perfil i acceptar les condicions d’ús.
3-. Un cop "identificat" pot accedir a “El meu perfil” (fent clic en el seu nom que trobareu a la part superior, a dalt a la dreta en lloc d'"identifica't") per poder completar les seves dades i les dades de representació (certificats de representació – persona jurídica)
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA
4-. Accediu a l’apartat de “Tràmits Online”
- Nota: Podeu consultar tota la informació detallada de tots els tràmits (què, qui, com, documents, preu, temps...) al 'Catàleg de tràmits' de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
5-. Seleccioneu el tràmit que voleu tramitar i feu clic a “Iniciar sol·licitud”
- Nota: Si no esteu identificats haureu d’identificar-vos amb el vostre certificat digital.
6-. Ompliu les dades del formulari, adjunteu la documentació requerida i feu clic a “Tramitar ara”
DOCUMENTACIÓ ADJUNTA:
- Es pot adjuntar un màxim de 20MB de documentació.
- Per adjuntar varis documents d’un mateix tipus, només heu d’anar fent clic al botó “ + adjuntar” que apareix a la dreta del tipus de document a adjuntar.
- La documentació obligatòria està marcada amb una “v”; la documentació que pot ser o no requerida està marcada amb una “x”
- Recomanacions per reduir el pes dels documents PDF adjunts (descarregar versió català, versió castellà).
7-. Valideu la informació que enviareu i feu clic a “Enviar i signar”
- Si un document pesa més de 10MB, o hi ha molts documents adjunts, el procés de tramitació i signatura requerirà d’uns minuts per al seu enviament i signatura.
8-. El portal ens mostrarà un justificant amb el número de registre d’entrada i enviarà el justificant al vostre email.
CONSULTA ELS MEUS REGISTRES
9-. Podeu consultar els vostres Registres d’entrada i sortida a la Seu Electrònica en l’apartat “La meva carpeta” > subapartat “Registres E/S”
- Cal identificar-se previament amb certificat digital