Fitxa Informativa
En aquest tràmit podeu presentar la sol·licitud per l'anualitat 2025
SOL·LICITUD Anualitat 2025
Termini de presentació:
Del 26 d'abril al 15 de maig de 2025
Documentació OBLIGATÒRIA a aportar per part del beneficiari:
- Sol·licitud - (Cliqueu AQUÍ)
- Pressupost o memòria valorada
Informació addicional
- Convocatòria i bases(Cliqueu AQUÍ)
- BOP de la convocatoria i bases (Cliqueu AQUÍ - Publicació eBOP)
- Diligència Junta de Govern Local d'aprovació de la convocatòria de les bases(Cliqueu AQUÍ)
Els documents que acompanyaran a la sol·licitud s'incorporaran a una única tramesa.Tots els documents que requereixin la signatura d'una autoritat hauran d'incorporar una signatura electrònica generada a partir d'un certificat electrònic que identifiqui al signant, ja sigui com a persona o en exercici del seu càrrec, d'acord amb el que es recull al decret de la Presidència de la Diputació de Lleida 4625/2018, de 29 d'octubre, de Política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida i dels seus organismes dependents
(https://seuelectronica.diputaciolleida.cat/documentPublic/download/915)